27.11.03

今次發現其實唔駛嬲。點解?

因為答案真係好清楚,如果d人硬要話我的angel的關係屬於某種某種,咁我都無野好講。

今次亦都好彩真係有一個好體諒人的angel,無的話,我諗我的生活只係會更加無命。

收到angel盒糖,真係開心死人啦!我呢d一等一artworks白痴,唔好話真係摺,淨係諗下點摺咋都唔掂啦.......

真係好開心,只係on knowing the rumour之後,就一下子沉哂啦......

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)