7.4.04

嘩....

波係圓嘅,呢個講法永遠無錯。

點解?

無人諗過車仔會贏,點知一個2:1,無嘢講...

仲有仲有,皇馬輸波,真係發夢咩?

點知?3:1,皇馬就咁俾人KO咗。


救命呀,連續兩晚有friend打嚟呢條熱線搵我呻,

傾到三點幾,佢哋嘅問題都好複雜,但係都要有一個人去聽、去講、去鬧/整醒吓佢哋,

我諗我幫到佢哋兩個呱。

不過,我好想多謝一個人,

因為以前我真係唔會識得好好咁去聽人哋嘅心事,

更加唔會識得好好去幫人、去安慰人,

我真係.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)