14.4.04

今日堂Election tutorial都唔太特別...

最驚只係因為最後一個present會係我做,

我唔單止未睇完啲嘢,仲要連個present topic係乜所唔知....

真係死..更恐怖當然係Yuki話已經做完條essay嘅first draft...

嘩...大佬,好驚呀....

Contruct lecture...無嘢想講....

最得意係meet Jonathan for tea after all those lessons today...

Jonathan係我啱啱識的一個朋友...係呀Biii~介紹我識....

最初淨係知道佢好得意...

but now I know it's much more than this....he's witty

Jonathan, 我同ayaya去左一間幾靚的鋪頭食左個high-tea,

the experience is extremely nice...and I just love it~

傾到好多嘢....亦都了解多咗,

當然,某啲人落嚟之前灰,跟你俾人寸吓寸吓之後,

竟然覺得幸福......果個人唔該記得,你而家真係好幸福ga~

邊似得其他人咁灰呀.....

一個月咋嘛....好舒服咁等喇....

做人開心啲好,especially this is an original quote from one L..

Jon,

perhaps we should study together, and I really look forward to the night that we spend outside and talk....

and please don't miss MillMill for this...I really love to see her~

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)