23.4.04

個present....

哈哈...

雖然真係好撻好撻,點知都俾人話我地做得唔錯..

我唔知開心好定唔開心好。

開心的係,用咁少的時間,件事都做得唔錯,

再加上琴晚好多好多阻滯...尤其係個死人powerpoint炒咗咁多次,

結果我係今朝用咗唔夠一個鐘補做...

而且兩個俾comment的professors都話okay好,

都好似值得開心ge...


唔開心的,係原來心頭大石係可以有咁大影響..

可能我根本係唔適合去做果件事喇...

最後要用呢種方法嚟解決,

我諗都唔駛點講,已經睇到自己有幾undesirbale....

可能我真係要好好去improve自己,咁先至再次適合去做呢件事...


記住,
今次個presentation,Dr. Wang講過可以加多啲constuctivism去連落Asian Values果部份,
仲有可以講多啲Asian Leaders同co-operational efforts的關係喺邊度。
仲有,Dr. Cummings都話我地可以strengthen一吓講leaders呢個point,
因為無乜evidence去support呢個argument。

博盡去做呢張paper呀,我一隻字都仲未寫,仲有個死人present要做,雖則呢個可以hea........

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)