3.6.04

琴日罕有咁同肥昌、柴、佳、懷智唱K,
我呢隻平日唱K會唔去、叫我唱歌即係叫我去死的人,
琴日唔覺唔覺都唱左唔少歌...
好彩把聲無沙到,
唔係就弊喇....
d相遲d上埋我個album到喇....

終於等到女友琴日返香港喇....
果種有少少度日如星期的感覺不言而諭,
沙田火車站,往九龍方向尾二門位見到佢果下,
好似一別唔知幾耐之後重逢果種...
等人地仲成日問話我X唔XX人呀?
個答案明題到不得了喇....

收到手信...都好開心呢....
餐飯,最初以為會唔夠飽,
點知慢慢食,食到尾覺得剛好,
口水雞....俾貓貓知道之後,佢果然係不出所料,
係問辣唔辣....
我諗個答案都令貓幾失望囉....

最好笑的,
係莫過於去IKEA同西田搗亂...
我地都某一個猜想都有同一個答案,
而亦都對呢個答案有同感呢...
我地亦終於搵到有情飲水飽的下一句喇....
等我遲d都擺埋上web album先得...

琴晚有人好似好愁呢...唔知今日之後會唔會好番d呢...
仲有仲有....
70X應該係長期愛線喇...點解呢?
搵人答下我呀....

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)