2.7.04

禽日同左我男友去7.1遊行呀~~~好開心呀(詳見我個人blog~!)
你地有冇去呀??
行之前就幫左45條關注組做義工賣網上電台精華cd~~好好生意呢~
我仲見番我之前o係街工既大老細梁生tim呀,好開心呀,佢見番我都好開心~~:D
行緊既時候又見番呀英~~wahahaaaahaaa~~
不過我見45條要留到最後先行,我怕太夜先回家,又怕我會中暑,於是都係早d行~~~
見大家都士氣高昂,為民主,為將來,我地行到身水身汗都係好值得既!!

行完,返左男友既mini沖番個靚凍水涼(XDDDD),so refreshing~!!!!!!!!!!!!!!!
不過人地既right shoulder又痛過,真係好擔心...
由於太熱,大家唔肯郁落街食dinner,結果叫左外賣架~~
夜晚既蠔餅,味菜牛肉同西炒飯外賣超好味呀!!^~^







0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)