29.7.04

legco election殺到埋離喇~~
我地呢排差唔多日日都要落區...要好早起身...又冇食早餐就要開工,真係好累架...
不過見d街坊肯收d單張,單張去得快之餘,o係周圍既垃圾桶又唔會見到有好多我地既單張,就知道我既既宣傳係成功的!!

好可能因為我身邊個個有打開太鼓既fds (esp dickson!! 嘿嘿嘿~~~^.^)都講太鼓6勁勁勁勁難打...
我又有番d重執太鼓棍既癮....

又因為keyboardmania 3rd mix e家少左好多人玩(係好事來的!!篤琴既所謂km人好可能已經...!)
好多時唔駛再點排隊跟機已經即刻可以打,
我又因此打番多好多km...

音樂gameZ 萬歲!!
biii你快d回hk陪我玩啦...我好掛住你呀!!!! >__<

近期成日聽住鄧健泓既"恍如隔世",真係好好聽.

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)