19.10.04

磨左成半年,揀離揀去~~我終於買到winnie既生日禮物!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好野~~~
不過我e家將佢hold on trust, 等佢12月番離就俾佢!
所以!如果我將佢據為己有,就係breach of fiduciary duty了!!!係好唔要得的~~
咁會俾winnie告完再殺的!!!!!!XDDDD

俾我呀媽激死實錄:
我:呢件衫幾好睇wo~
mom:你著離著去都係果幾件,唔見你著買落其他衫架~
我:好似d衫擺哂o係你果邊既衣櫃wo~
mom:....

註:同一篇對話,o係2分鐘後再次出現!!XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


仲有,近期愛上bpm(beat per minute)高既歌!!!也因此愛上yumiko既歌@o@
(不過我只聽節拍,唔理佢把人妖聲的!!!!!!!!)

*受暗瘡困擾中...>___<


0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)