20.1.05

我呢排真係打km打得好狼...
dp mode,then左手單打真係好好玩~~~我真再打好d~

仲o係度睇書...好多書未睇~~>_<


呢排見到好多關於女性結婚後,仍然醉心於自己既事業,弄至夫妻感情變淡然後離婚收場的故事...
我好唔明白點解婚後事業女性,永遠都遇到咁多婚姻上的不如意...又唔見男人出去做野會咁?
咁又冇可能叫女性為左婚姻著想,放棄自己既理想同事業je?

我又好想知點解女人一結婚,個個都話做野會比未結婚冇咁搏殺...
點解男人做野又唔會咁????
女性點解唔可以事業同婚姻並存?
如果2者要揀一樣我永遠會揀事業.
真係好唔公平...再有咁既tendency,我寧願不婚!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)