13.3.05

太多野做太多grumbles太多lost temper...太少時間同機會俾我死...天氣又轉冷,大家reading week搏盡,都要不忘小心身子!!^^

我想清想楚,一定夠時間做哂d野既~~
同埋,我覺得因為太多野做,又冇機會發洩,係時候買d野鼓勵自己振作!!!!原來biii同大chris都有同感...
chris訂左火車model...我就死都要買gtr r-34俾自己睇住,要過sem先砌得!!!!!!!!!!(我係怕要砌時冇貨,又怕自己e排手痕會砌,所以係只買左r-34,未買任何model油同tools的!!!!>.<)

同埋今日同biii~終於買到buuuu 的禮物!!!!!!!佢會好鍾意架~~~嘿嘿嘿嘿嘿~~~~~~~個sales爆sincere!!!!!我鍾意你呢隻態度!!!!得閑又搵你~~~

雖然evidence mid-term test成1700先出離,
但係一買左咁多野,又對住盒gtr~~(未砌已經好excited!?!?!? O_o)做咩都起勁好多!!!!呵呵

呢種感覺...好複雜的感覺...好似番緊離......

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)