22.11.05


呢幾日都係病得幾厲害...
喉嚨痛到有點唔想出聲...
好彩沖完個熱水涼,
之後先覺得個喉嚨舒服一點...

最後淨係返學上左晏晝的兩點堂,
hea到四點零鐘上左去食野+睇醫生...
睇完醫生之後,
落左去搵Dr. Cheung傾我份論文...
諗住只係落去碰下運氣,
點知都好好彩可以同佢傾到一陣。

估唔到佢好同意我的諗法,
最後就決定左係做比較一下將家庭暴力刑事化之後,
到底可唔可以達到某幾個目的...
根住佢就話我可以跟呢個方向做...

最後,
去左搵Gloria...
佢見完我之後無咁擔心...
我見到佢都好開心呢...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)