2.3.04

好黑呀....

咩事呀今日.....

想用電腦,個recharger搞到我得番12% battery power...

想一路做gym一路聽歌,點知聽到Gaspard de la Nuit的第一首,

部iPod突然無聲。搞到我以為我果850蚊就咁玩完......

做weight又唔鬼小心,結果整親我個極之problematic的右膝.....

早論行山已經整親佢,本來好番d....

依家又嚟....勁驚再嚟一次大鑊嘢,

咁唔好話跑半馬.....跑唔跑到都可能係一個問題....

搵Ika同bi~食飯又趕到部新電話落地開花....

算....

落銅鑼灣搞個recharger...

個sales鬼死咁寸....算...係我當初揀錯鋪頭je...

但係最嬲嘅,竟然係佢同我講,

話要禮拜尾先有parts番,

大佬,咁我用手指咩?

......

填evaluation嘅時候,呢位人兄唔該小心啲呀.....

你哋態度咁差,我唔會答你嘅問題....per Regina Ip, former Secretary for Security..

最後,好彩部iPod係hang到無電,

差番就okay....

但係我個膝頭okay唔okay....

就要聽日16:05先知....

真係好驚、好驚....

好驚跑唔番,

因為今日跑14km都跑得好舒服,

我好驚係最後一次可以咁跑.....

咁我就真係......................

唔知點算.................................

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)