27.2.04

師弟..

呢場semi-final係我見過最大壓力的比賽呀....

唔係因為對手極強,(當然我唔係話佢哋弱啦)

而係因為我未見過呢間學校會突然咁撐我哋個team...

仲有呀...

我更加發夢都無諗過校長會嚟睇....

更重要係無諗過佢想一家大細嚟....

壓力幾大?

大家都心照啦....

俾心機呀...

我呢個老頭將成副心機擺咗響你哋身上㗎喇....

盡力但享受過程呀....

唔好乜都心掛掛呀....

我知你哋可以做到㗎!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)