16.7.04

禽日同男友聚左大半日...好開心見到佢買到著得好好睇既一條斯文款西褲!! 同埋要多謝你既cap帽啦~~^~^

哈哈~~我既好男友現已成為烹飪高手喇~
上次佢一個煮左一set lunch俾我之後,佢簡直係煮野食煮上癮啦~~
街市已經成為佢既蒲點喇~~今日打8號,佢當然都搶埋一份啦~不過佢既買豬肉真係...一個好好既經驗,下次唔好再咁大安旨意喇~XDDD

我呀...今日都幫手去market同超市掃貨啦,回家又幫手幫菜同幫手食lo~~又要洗埋慘被我老媽遺棄要我自己洗既衫lo~~
因為再次俾人無理沒收notebook而悶悶不樂...

不過回家o係shuttle見到kc2857!! @w@

呢個風真係...來得快去得快...


0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)