30.7.04

今日去左kln bay同男友同佢既好友們去左打機呀~
頭d...佢地真係玩得好叻...我就...真係...獻醜喇 >.<
由於太多頭d高手,我都不便打啦...
好在!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
果度仲有部太鼓6 tim呀~~傳說中的高手chitose已經以160萬拎左1st record 喇...我都要快d打好d拎多d records!! ^^
<<自由>>既魚蛋果然係惡搞的,不過以我覺得如果你既功力係:已經stably唔會甩風雲既魚蛋的話,自由都唔覺得上係咩野...
反而d...10星新歌,我真係完全catch唔到...
死,又打到甩皮+滲血tim!

dm...classic party 復活係屈機的!不過我只想快d pass左�
同埋今日o係另一處,kof02只係$1 局,我梗係又試下屈機亂打啦,1局內,好痛快咁隊?左11.5人~~XDDDDD

ps 好高興買到starbucks好久沒賣既green tea lam呀~^^, 你唔食真係o徙哂喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)