25.10.04

禽日同你講到...我既嗜好...
1. 玩聲, 唱歌擅捉key玩和音, 扮人地既聲線同語氣
2. 車車車車~!!!!!tomica已經滿足唔到我了~我愛上o係街係咁影車!!!!
捕impreza同legacy呀~~*o*

3. 一講打機一講km一講頭d我就會好精神~!!!!!我苦練做香港女子頭d棍波高手!!!!!你話我有幾爛打呢?????
4. 配樂,整曲譜, 同朋友(biii~! ^~^)去通利試譜~~(近期愛上節拍勁既舞曲~ones we can fung 機~)
5. 孫燕姿+eminem+林志玲, 3大偶像既一切(前2者唱片買齊,又追佢地新聞同節目~~!!!!)
真係架...我既嗜好隨(3)外, 一向係唔多用$的...!
又或者d錢全都係打機用哂...=.=

"挨撲"~~見今個月係咁俾人加鐘,算啦,終於都係決定買佢回家...等我聽日拎左佢.
好在聽日我唔會有時間o係太原街打躉XDDD
況且聖誕我已經有幾個心水...e家上水又有食物模型賣,果set野仲平過出面~~我又唔急塞爆你送俾我既雪櫃! :ppppp

今日,好在最後都有好結局...好x累~~ =.=
終於開心番...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)