24.10.04

past perfect...
simple past...
present continuous...
嗯...百感交集......
禽日係令我想起好多以前既事既一日...

禽晚既街工慶功宴(梁生稱為慰勞宴~)...d到會點解竟然可以咁好食!!!
係"我的自助餐廳"架~~值得勁推!!!
d 菜心好甜呀~~~d 炒飯更加係出街食好少食到既上上品!!! *o*

仲有d街坊自家製既咖哩魚蛋同雞翼都激好味~ ^~^
梁生同andrew唱歌~~唔差呀! XD

好多野做...冇心機...就離生日,但係我一d心機都冇,一d開心都冇...
我都....唉......


今日wo~食完早,等shuttle又去左電話鋪運吉~
k500i 終於敵不過自由市場d&s的壓力,價格下降~!!!!!!!!!!太好了~
係lor~電話日日都用,

我為左早日開設我既免費mobile wallpaper dl zone, 仲幾乎日日都周圍影周圍捕...(e家o係我既webshot 相簿,要就叫我send link俾你地啦!)
仲有呀~電話跌硬價,果架俾我撻佢既高檔野呢?????????????????????????????
我e家
唔係要買佢離保值!係用!
(走不出pragmatism的我...)

current music: 張學友鄭中基許志安:甲乙丙丁~(好正!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)