21.10.04

唔只係sar govt,
我都為左... 財赤...苦惱不己...
我又為左...死人env essay...煩x到pk......

係好ok唔開心喵,
我同你講電話都爆冇心機,又聲出...

我一收線,同自己講:
ika law,你今晚仲死唔到份野出離,你點算先??

結果就o係度係咁做...做到e家...
2點喇...
我有1200了~~~
終於有番d笑容

我就係一個咁既人
一忙一有多d野做,好多煩惱就咁自然唔記得, 可以解決到~

同呀so傾得好開心喵...
高中既我,2大傷痛情創...回想番當時既自己,真係蠢~~~到死!!!
我當時點可以咁俾人出賣都心甘命抵?點可以為同一個人傷心成3年??
不過,最後,傷得太多之後, 你會發現最重要就係,做人唔可以出賣自己既自尊!!!!


做人最緊要係愛自己...所以都係訓了.
聽早仲要去我苦等左5年既粉嶺吉野家朝聖食早餐!!!!!!!!!!!!!!!!!!



0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)