20.10.04

食完午飯,等緊shuttle,就去左點睛品混吉.
高度無心插柳下,竟然俾我遇到一隻100%係我心水既ring @O@
好少見我戴粗ring會咁好睇,更少見粗得離比較中性既ring我會戴得咁好!!!!!
又唔係貴wo~~梗係即買!!!
好開心~

呢個故意講我知:我都係唔適合一擲千金買高科技野既人
即係我account有4位數balance 我會安穩好多lor~!!
e家間間都要10000 balance先會有interest,我唔係計較d interest,而係如果我可以短時間內儲到10000的話,我會好自豪!
當挑自己機lor~
所以,ipod, 大家...對不起了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)