9.10.04

一條諗左好耐好耐的問題,
點解屋企係咁關心“食飯”呢個問題呢?
佢地會想知道我食飯的時間,
但係點解佢地好似緊張得咁緊要ge?
同埋琴晚問我的出門時間,
我根本都答唔到一個好實的時間,
連個概念都無,因為我都要臨訓,
先有人話可以搵車做接送。

呢個variable有幾大,我唔識得點樣講俾佢地聽。
如果要自己搭車去,時間係講緊個零鐘頭,
即係十一點零一定要出門,
我果餐唔會叫中午呱....
但係如果有車坐的,成十二點幾出門都okay,
果餐可以係中午,
但係我到依家都未confirm到我有無車坐,
咁即係我連出門時間都答唔實,
咁我又點知係一定兩餐呀?

一朝早要人地估當然係唔好,
但係你問一樣連我都唔知的野,
我又可以答d咩je?
死都答唔知咩?咪俾人噴得仲犀利....
答個時間,又係我錯,因為我唔再早d話個時間俾人聽。

但係可以講的,係呢排都係7點鐘訓醒,
呢個係我覺得最影響我食幾多餐的factor,
但係我唔知自己幾點起身的情況下,
我又點可用答到話我要幾多餐je?

不過,衰係衰在我d態度晦氣je...
唉,對唔住呀貓...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)