7.10.04

嗯...
今天dayoff,早上無啦啦俾媽媽捉左去中信嘉x銀行拎我個名同資料開戶口,只為...拎多d百佳禮卷...^^汗呀~~~
不過,我又在想...daddy同mom真係好好好好慳家!!唔係又點解會....呢?
我舊時...又真係大花左dd既...

好!!!我今學年,終於有固定而可觀的收入.
我是時候培養良好的儲蓄及消費習慣.
我一直相信這些技巧一定要觀察多些別人的做法,多加參考他人的理論及意見才可做的好,並不是隨便上數堂course就行的.

人大了,曾因學業繁重而又沒時間做兼職,更被家人經濟封鎖過,因此捱過窮,我承認比起以前,我現在較不捨得花錢.

But for這年的經歷,我的消費模式變得實用,儲蓄輕易了很多很多!
由8月$300都儲不到, 到今月增加了!!!
家人亦已放心給我全權控制自己的信用卡,我不可令他們失望~~
(仲有嘉x果張有$300 現金回贈的新卡!!!折現好~~!!!哈哈~~~)

可幸,我現在的補習薪金,爸媽准許我給自己吃喝玩樂用,我仍不用負擔自己的生活費~~XDDDDDD, 當然我也會識趣些,有時候會請他們吃飯~~~
我想...除非有必要而較昂貴的東西 (如ipod...20G用離出年錄roda既好“易聽”既英文岩哂),我現只會用1/4的薪金!!!!

明明自己修過alevel accounting,明明自己略懂budgeting的!!!
星座命盤說處女月座的人很會理財致富,但願如此.
_________________________________

袋呀,.....我睇極都係唔太岩心水.
我e家最得用既野,一定係...一副斯文正經既眼鏡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e家我既普通那一副鏡架已經歪斜了,戴上去我會暈暈地~~>.<
餘下的brown-lens one就真係出唔到formal場合...
我要水藍色膠架!!!!!!!!!!!用到1-2年or above!!!!!!!
contact lens?唔喇~~我成日捱夜,又手腳唔乾淨,o徒氣啦!
我寧願買副千蚊既名牌鏡喇~~用到2年計,又型wo,仲平好多方便好多安全好多!!!!!!!

ea同gucci都好靚,不過後者應該斯文好多.
前者although真係好襯我正經到又不失玩野既style,但後者出得場面多d,又係不爭的事實...都係變心把喇 *w*
岩啦~~等呀“折現回贈”信用卡出左先~~因為會係岩岩好around $1000!!!
XDDDDDDD

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)