25.9.04

禽日上完廢柴hk politics堂,就去左灣仔...

元神既salmon扒真係大件得好得人驚~~ 喵~ >_< 不過真係好好味呀~~!!多謝哂你呢一餐commission喇~ ^^ 死人re-mont出個套“焦急市場2”貨物模型,自從上次o係旺角新uml見過,仲係勁平$20之後,e家咁耐,都唔再o係其他鋪頭見到喇~~ 我好想抽呀!反正佢款款design我都咁鍾意既...... >__< 喵~~

終於訂到ipod...要一個月先有貨喲~~
係呀...我呢d窮得人家...成大拿拿2千幾蚊真係肉痛到不得了...
之但係,我一諗起ipod有幾functional有幾方便有幾型,咩野都值既...
當係獎勵呢個月自己捱得咁辛苦啦~~^^
仲有呢,e家開始忙都唔會點出去玩,都唔會用好多錢架啦~~XDDD

agnes b呢季d野靚過上季好多wo~~要睇定多唔多人用先決定啦!!
仲有,唔知我幾時d頭髮先夠長電c奶雀巢頭呢??@@

禽晚既蘿蔔牛腩飯,係我一生人食過最好味既蘿蔔牛腩飯!!!牛腩勁林,d蘿蔔又勁甜咁lo!!!!好抵tim呀~~!!!

都話每年既9月我都逃不過病既命運~~我都話架啦~~今年咪又係病q左!!
好在只係sore throat...只係好多痰,仲未聲沙...不幸中之大幸!
我識照顧我自己架喇.........
不過我知既,心情持續欠佳,我想唔病唔得啦......

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)