15.9.04

好累好累...
日日一放學都要趕番屋企補習...真係好累...
我一開學就...瘦左唔少...
不過好在...呢個月我就買到我既ipod喇...哈哈~~真係好...
仲有,補呢2個小朋友,唔止收入可觀咁簡單...
而係佢地真係好得意! ^^

mooting...take左mooting就唔要醫死人medico law了...反正1st sem都夠credits了!
我今年要打intn mooting呢樣野!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10分鐘內o係佐敦食哂吉野家既細三文魚籽飯,再用5分鐘跑去搭270a回家...
我今日咁都趕得切有餘,真係好彩...
不過,我都因此要...累到暈低咁滯...

唔~~各有各忙...你都要保重呀!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)