2.9.04

km3...其實仲有好多野可以玩架...不過已經暑完假喇,唔玩住喇...又要儲錢呢我...=.=
ikea...我今日行左咁耐,挑離挑去....
唔知為左買乜俾人呢??唔知點解要買呢??
總之我知佢收到一定好開心架!!! ^^

廚剪,白色的碗,仲有2對藍色既膠手套...呀爸呀媽見到我o係ikea買埋d咁既野番離好@@a......大佬呀先至果廿蚊雞!仲要係再8折呀~~~*o*

今日道別真係笑死我...明明已經返到屋企都要落多....兩大次樓~~XDDD

星期日又去多次ikea買新書房椅子~~好野!!!!

人要成長,就要學識面對同走出陰影!!
偶爾回想陰影而唔開心好正常!但切記要汲取教訓......

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)