25.8.04

唔...如果真係要我揀一樣野學既話,我一定最想再進修聲樂同樂理喇!!
曾經同屋企fought,要佢地支持我學架(唱歌?作曲?樂理?watsoever!!),不過佢地竟然話我學呢d野冇用,又話我學呢d野就唔好再讀u...根本就冇casual link...~_~

講時講,自從"行政區S"後,我已經成年冇sung k 了...汗左...
我好多新歌都唔識唱...XDDDD

好!!隨住今年又多1個師弟入glaw+2個師妹拔到尖入llb,鄧顯o係law fac既勢力又大左了
嘩哈哈~~不過我都係同wilson你最熟啦~~~XDDDD
下week我腳腳好番,我地班野要去飲個茶呀!!!

不過喇喎...跟住就好難講喇...鄧顯文科17分都收得落手的說...心淡.


current music: ken hirai : "when you wish upon a star" from "ken's bar"

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)