19.8.04

(死人notebook!!! 一開機連hang 3大次!!係唔係未死過呀~~!!!!正飯桶~)
今日同mom 行wellcome,咁高興呀,haagan darz 2盒家庭裝勁平,只係$90有找,就係咁佢買左2大盒green tea!!!!!
咁本身我地全家人3個都係瘋狂green tea擁躉,買2盒係好理所當然既...
只係本人呢排真係...纖體成功之下,都唔會點節食,唯一只係謝絕任何甜食,一個月得一次食ice-cream既quota,咁我咪好蝕低!?!?!? 我又唔係林志玲,真係食極唔肥咁得天獨厚咩? @o@
呢幾日......我只好千祈唔好打開雪櫃啦...>.<

仲有,嘔左2日,我終於死到份p.5 ---> p.6既英文quiz出離(自家製!!),大家有興趣就留comments俾我啦,我會send個file俾你地...不過對p.5程度真係激難呢,鬼叫個細路仔讀kln tong宣宣小學咩??

好一條"教子心得"...講得好岩呀,小朋友真係要受下苦^^
今日幾驚見唔到你呀...>.<





0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)