14.8.04

今日...一早接完機 ---> 回家 --->去grandma的家食dinner~~
好耐未見過羅氏宗親們~!!
睇見juicy小姐(姑姐的半歲大金毛尋回犬!!)d 金毛開始生得濃密起來,又有光澤,仲有好肉起來,我地成家人都放心起來...不過媽咪都係好怕juicy...佢有咩野咁可怕呢?又乾淨又乖乖,佢開始懂性d,知我地點order佢啦~~姑姐同我既2位堂細佬train得佢好掂!!
仲有,原來唔只我,有睇到小Q既幾位羅小姐都有喊~~~!! /___
我既細堂細佬就考grade 7 琴了!!!今年既pieces又真係易左喎~~~!!
點解個個都咁怕scale同sight-reading的呢?我之前學琴,一直係反而勁勁勁怕pieces架喎~~@@
你scale一掂,彈咩野類型的歌都會變得得心應手...
就算我已經form5,學到grade7冇再學,轉為玩vocal同編曲,我一直都仲堅持keep住練scale! grade 8 既scale真係好好玩~
winston,你真係..冇時間練pieces都唔重要,但你的scale真係要操多d!!!我冇心機再學都唔代表我唔鍾意彈琴同音樂架!!!!家姐支持你呀!!!!!!
編曲喎,遲下搵時間再教你啦...我都係摸摸下咁上手的...同你grade 5樂理有好大關係...

好累!!! =~=

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)