11.8.04

近期心情:
孫燕姿 <<隨堂測驗>>

你愛上了我 哪一面?
難道喜歡 就等於愛??
甚麼樣的人 我會說"沒時間"???

sigh~~我真係好想學番唱歌tim!!我再想學多d唱vocal既技巧,甚至唱vocal做兼職XDDDD... ~_~
我個人認為燕姿係華人流行女歌手中,唱vocal最好的!!!!! *w*
身為Singaporean,係真係勁d架!!!!dick lee同佢都係Singaporean pride!!!!

做咩我地次次date親,各自搭buses去目的地時,2架唔同路線的巴士,永遠都會拖到卡?太好笑~~XDDDDD
禽日聯和墟間叉餐廳一d都唔差呀~~同樂園一樣~~~好好味!!!





0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)