9.8.04

(死人背脊呀~~好痕呀!!!!)
我既家庭...很多好友都知我一直很不滿它的...
我不太期望我地可以有咩改善...我只唔想它惡化lo~

我是樂觀及積極的!如果我將來真的有幸可以建築另一個家庭(wahah~),我一定會避免我現在面對的問題,這才是皇道!!
只是...比起未來有家庭,我更需要有自己的事業...!!!
科就揀好,路向都好明確了~
我又係唔係真係會做到的呢~????

ps...今日同男友睇番我一年幾前影下的相...
我的棕金色頭髮真的耀眼!!皮膚白晢...不過個樣就dut左d....XDDDDDDDDDDDDDDDD

好開心呀二12/8 free到出離食飯~~好耐未見過佢!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)