5.8.04

晒親...第三日喇...仲係好痛...
我只覺得我完全唔被屋企人重視...
晨早講過我冇太陽油,晨早講過我要去游水,有冇人理過我呀???????????????????????????
本身我根本唔會晒傷得咁嚴重的.
完全係因為佢地都冇理會我一定要"防水"既防晒劑!!!!!!!!!
好灰...

可幸今日...我終於開始幫隔離座既小朋友補習...
補補下,個家長打俾我,話以後都補多半粒鐘...
ok啦....
不過咁代表我冇咁多時間幫ronny落區拉票了...sorry 呀...>.<

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)