2.8.04

我今日同男友去完mk 捐我地一生人第四次血,佢竟然話呢期好有mood砌模型車wo... @o@~~~
佢結果最後揀左佢呢期既最愛impreza WRX STI 唔知第幾代呀...
買齊野,我地開工整啦~
初初我地都估好難砌,但係砌砌下,我地都發現其實比想像中易的~~~~
有d人話自己手工唔掂,咪又係砌得勁正!! =~=

死啦,見佢砌得咁好玩又咁靚,我都好想自己砌番架呀~~~
不過佢又話我....再砌番同一架就冇挑戰性...不過架車我真係都幾鍾意,見唔係難...
我咪想砌lo...= =

死啦,我真係黑左喎~~~本身已經唔好睇架啦,e家仲要...生雀斑!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!??
真係....
不知所謂.................


0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)