7.8.04

救命呀~~~我去海灘sun-burnt~~~~~
我背脊前幾日就勁痛,e家開始甩皮,唔痛就反而係換來勁痕的後果!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好辛苦呀~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
搵人救下我呀~~~~~!!!!
好在我有皮膚敏感用的calamine lotion,我今晚會出動佢,再唔係就要睇醫生架喇~~~~
好橙呀~~~~~~~~~~!!! >____<

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)