11.8.04

66 credits!?!?!?
係既...guided research真係flexible d,又challenging dd...
不過,有你鼓勵我,我相信我會做到既!!!!!

禽晚我一想起我2nd sem有幾唔開心有幾辛苦,我一喊就喊到收唔到聲...
舊年我做好多野都係in vain的~~真係好灰.....

jupas...我身邊既幾位朋友都派得好好~~
鄧顯又100% 入U喇~仲係全部都係頭2個choice呀!!!!!
真係勁勁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)