14.8.04

megan da BIII~!!!你終於回來了!!我好掛你呀!!我今早o係機場見到你o係arrival hall b出閘時,我真係高興到大聲"呀"左出離!!!!!我真係好開心好開心!!你終於又番離,同我地幾個傻婆一齊癲呀!!!!
多謝buuu的2樣手信(一個紅色, 一個紫色的~~嘻嘻)
多謝biii的勁苦85% dark chocolate,我都鍾意食苦野既刺激多過食辣野果隻...
我這2個月,一切尚算安好,都唔算苦的...你知我一直都係一個堅強的人唷! ^^
更多謝biii媽既款待+車左我番university站啦!!

又接多一份補習job...(@o@一齊打緊sms~~XDDDDD)
我舊年得唔到既財源同gpa,今年我要全部拎番哂!!!!!!

同埋漏左講呢...i-day幫ppaa果日,我o係main bldg撞到johannes chan HSC 呀!我叫左聲"johannes!",佢回個頭一望,見到我,就露出一個好好好勁親切既笑容!!!! *o*~~~
嘩~~~~出年2nd sem上!佢human rights真係太好喇!! public law萬歲~~

講起"Some Shitty Stuff"...我想點mr.children既innocent world 俾大家聽lo~好好聽架!
我都好想呢個世界可以簡單d...一有利益衝突既時候,永遠都係反轉豬肚就係_!!

呢d人我見過太多喇!!!!!!!
因此我學會對住好些人收埋自己,假起來,
到我對住真正關心同了解我,我覺得可以交心既人,先會belebala咁講野同...喊!?XDDDD
你地一定知既,我既好男友同我既好友們!!! ^.^

呢個世界硬係會有好些人,要唯恐天下不亂既,係都要踩低別人抬高自己既,
不過佢唔會o係我/我朋友身上取得任何好處,佢更加將會死得好橙!!!!


我要唱K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -___-



0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)