16.8.04

charles,再會了~~一年後見~~你要靚仔d咁回來,你要拖到一個索女做女友回來!!XDDDD

搵日sing k!!!!!!!!

今week,我地又o係番新界北落區喇~~咁就代表我唔可以再hea喇~!!!! ^^
公平競爭法...真係幾得意既~
真係希望DBS肯收番justin呀!!!!!!!

係,我要投入工作,咁就會忘卻一切煩惱!!
呢個就係我,一個好pragmatic既我!!
我會只懂工作搏盡咁爭取成績同認同既人.
享受生活?我會享受工作多d lo~~睇怕我真係唔會明白...

又係音樂堂時間...
點解twins既"ichiban 興奮",同盧巧音"三角誌",都係a-b mode (上半段歌同後半段歌的風格不同),後者可以順耳自然咁多,又配合到歌既"回想起以前"意景,而前者就造成格格不入既局面呢??
呢d就係多此一舉既表現
身為作曲人,呢點係好失敗的...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)