22.8.04

承上: jason yu既entry +我既comments...
今次真係我有生以來整親最大煲既一次...
禽日整親都仲唔係好覺好痛好疼,仲去左tsuen wan搵mandy 食tea~~傾得好開心~ (^^thx ar!!!!!)

不過點知一回家,仔細一睇,就知lai哂野...
即刻嚇到我同我屋企死!!...

sorry 呀,嚇親埋你...多謝你離陪我就真啦~~
其實d水?我真係會行唔過架如果我真一個人行的話...>< 我呢頭話我呀dad我呀mom唔聽我電話,果頭對面街撞正佢地果下, 我---> 你--->我dad輪住"呀~"果一下,真係笑死我...估唔到你會係咁既情況第一次見到我parents~~XDDD

好在睇完上水最出名既跌打醫師後已無大礙...只係...只可慢慢行咁lo~~~

本週<<流行追蹤>>,我地既林志玲竟然教kick-boxing!! @o@係我上年學既動作呀!!!!
我要出年抽時間學番kick-boxing,甚至出去學打拳呀!!!!!!!!!!!!
由於我e家既左腳係disabled,我就一邊睇一邊跟住佢出拳啦~~
點知換來我呀媽一句:你出拳咁狠,俾你打中就真係慘喇~~XDDDDDDDD

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)