29.8.04

今個swatch 2004秋冬系列好靚呀!!係近幾年來最勁最掂架~~~~~
死啦...我又睇中左...tim~~仲要係我唔多既non-膠錶!!!!!今次大煲

ipod...我呢排都o係度收集意見...情況好似有d毀譽參半wo~~@@
禽日就同我幾個堂姊弟傾,佢地都唔太recommend我買佢wo~~
死啦...究竟買唔買好呀??但係我真~係要部好d既mp3機lo~~~ -___-

呢個月我身體差得好緊要...我真係好驚...唔知發生咩事...>.<




0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)