7.9.04

u would get well soon....
our honourable blog-master, mr.jason yu....

我都要好好保重...9月我都好大機會__________......

>.< 今個星期四無啦啦又要大朝早死番去上env law~!!!!

補習...個家長再次叫我加鐘~~發達喇!!!!!!!!!!!!!!!!XDDDD
係啦,我竟然可以fw到3單補習生意出去...真係奇蹟!!!

今日開始正式學mt 既頭d呀~~~sti比fd真係易上手好多~掟彎唔駛回鈦回得咁勁啦!!其實mt都唔係好難~~^^
km...我已經癲到玩double mode...BUT!!!!!!!!!!係左手單手~~右手就auto!! ohohohooooo~~~~

你送俾我既sti車車真係好好手工呀~好多謝你...*w*

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)