16.9.04

今日dayoff,本身仲想好好咁訓番覺...
點知一起身,我既頸就梗哂郁唔到咁滯!!!訓矮頸lo~~我頸+右肩對落好痛呀~~!!!!! >.<

算!點痛都係要快d死份env law essay outline出離...好在都好快就整好左佢...
我覺得自訂topic就要做d多料搵多野講既topic!!analytical方面好重要~
topic難得滯specialized得滯反而會死的...
我寫essay不嬲都好穩定(地差)既~~哈哈~

drop左medico legal issue我就輕鬆番唔少了~~XDDDDDDDDDDDD

真係好喇~~星期日我地就有election既慶功宴~~7-1連線ronny tong既partners們:我地都算做得唔錯架喇! ^^

今日已經16號喇~~仲有two more weeks又到出糧時間~XDDDDD 今個月就和味lo~~~

current music: pink rose

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)