24.9.04

禽日...我去左上水tom lee買11月中既日本太鼓concert tickets...
見到d琴,隻手好痕,好自然又彈左成半個鐘...彈左好多我之前冇彈過既歌...
可惜我唔係太識e排既新流行歌lo~~好多都太難聽喇.
彈到習慣失戀,我眼有淚光...冇既冇既......只係我彈得太投入架je...
希望容祖兒快d出<<喜歡祖兒 三>>新曲+精選集,好讓我可以喊餐飽唱餐飽.
嗯...佢都應該係時候出架喇,都儲左咁多歌...

仲有1week,9月就完了...我可否打破宿命??????@@
*感情之事.........淡如水...*
淡如水...都未必係唔好既事......


current music:容祖兒<<心淡>> (仲諗緊伴奏譜...)

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)