13.4.05

點解?

點解次次你地出親門我地都有野想要執?
咪係因為呢間屋的格局唔合用囉....

點解你地返黎先果一個鐘唔夠,
我已經覺得好似好辛苦,
好唔想對住佢地咁樣?

點解? 點解你地要將我讀year 4同埋裝修混為一談?
講到尾,
都係因為錢je...

要的,大不了咪真係自己養自己囉...
要我將學費當係問你借都得,
但係最緊要係一定要裝修。

雖然只係嘈左短短的七至八分鐘,
我已經變得好不耐煩,
唔想再同佢地講呢件事。

睇怕,
聽日寧願無電腦用住,
都要搬返過mini喇....

都唔明點解次次呢d問題可以攪到個人咁煩。
希望...
下年真係申請到student flat啦。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)