1.5.05

禽日多謝biii帶我去亞太法律學會的聚餐,多謝蔡生招呼我地,仲識左幾個bar~好開心!!
佢地好明顯係apolitical的人,對政治冷淡,對大狀黨更加係suspicious,話佢地有企圖.
果一刻我有d心痛...點解佢地4位放棄繼續搵錢歎世界的機會,為香港的政局出力,竟會俾人咁樣睇????

我幫佢地做左野咁耐,佢地係咩野人我好清楚.佢地只係好單純咁為香港法治加油架咋~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)