9.9.05

最後都係決定要drop Chinese Civil and Commercial Law...
唔係我想唔想讀的問題,
而係唔駛點睇都知我自己無興趣,
相反,就算Fumily Law未必係派grade的,
都因為我自知有前途上的需要而讀....
至少我亦都有呢方面的興趣。

聽落Equity就好似好過癮喇...
但係我就真係無乜信心自己一定做得好喇...

算啦...
我都暫時未convince到自己真係會在commercial的東西上會讀出個成績來。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)