4.3.04

好彩今日撞番我個教練....

問咗佢有關對腳的問題...

佢話我應該多啲操大腿and小腿,

仲話我嘅問題係因為我的意志做到咁大量的運動,

但係身體的機能未負荷到......


甚麼?我的意志竟然好過我的體能....?

咩話?

我無聽錯呀嘛....

我無意志㗎喎......

咁我啲意志喺邊度嚟㗎?

喂....話我知呀...我真係唔知呀.....

救我呀...

今日跑四公里,

但係想跑番快啲都唔得....

因為weight room部treadmill係唔識快㗎...最快只係每小時十公里...

但係我今日諗住練speed,

結果只係好似做過warm-up咁...

用24分鐘先得四公里,

完全係每小時十公里的speed,

但目標係12....完全死得....

唉....

******************************************************************************************

今日打羽毛球都係打得唔好,

成日都錯動作...

點㗎?你想點㗎?

唔准再錯呀...

再錯就火都嚟喇....

劈車又一pat....

今日都係一事無成囉....

哼...

點可以咁差㗎?

不過,俾人話有意志咗,

可能都係一件好事,

但係點用呢啲多咗嘅意志先matter....

不如下次試下一路唱Adia一路跑,

可能最後個gym房會得番我一個....

咁就正喇....

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)