26.10.04

我拐柴了~!!!!!!!!!!! >~<
我唔係擔心要痛幾耐,而係...死啦,我到星期六會唔會好番哂,可以食buffet食生蠔呢~??????????????

無啦啦抖幾日,又多一個reading week...


本身我今日下午想去新科拎ipod,我打俾佢同講我要下week先得.
點知佢自爆其實我去到都冇貨!
你搞錯架??上week先同我講有現貨留左俾我,e家冇左!?!?!?
即係就算我今日冇事,專登去到都唔會有ipod拎啦!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)