10.10.04

nth i will be afraid!!! *w*

好野~~好好彩,只係間公司既system 有bug, 佢地ensure左我冇問題架喇...^^
卑鄙袋呀卑鄙袋~~你星期二就會進駐我的家喇~~嘻嘻~^~^

我真的想學唱歌~~*w*喵~~~~~singing contest一定要玩!!
下個月要買3rd part invention!!下個月!!!!!!
男補習學生的姐姐遲d考flute要找人彈琴伴奏~~佢話可能搵我wo~~係就好喇!XD
我一向彈琴都係鍾意做伴奏多d!!!

新hairstyle:FINALIZED!!!! ^^
聽哂你話~不過你要等埋我WO~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)