26.11.04

好累@@...
(學dickson)雀斑@@

<<少爺實錄>>
話說今日有以下對話:
少爺:我呀爸捉我番去,話煮面,唔俾我食埋先番去...
ika:要你自己煮??@@
少爺:梗係唔係啦~~唔會咁唔人道...

下...唔係化,要你自己煮野俾自己食,都叫唔人道?屋企大把材料俾你煮wor,咁都唔人道?
我自己有機會自己煮野食都唔知幾開心...>.<
少爺真係少爺...

今日睇magazine,有個死傻自己撻哂$75000既so-called名牌上身,就叫識著衫...
OMG...冇品味又俗氣到爆,加埋佢個死人樣...
仲...我覺得佢好似我日日搭火車都撞到的A貨自由行客呀~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)