19.11.04

琴日去行街,
開頭因為biii~朋友唔想我咁早去到,
結果我有我自己行,
去左AX、Replay、Diesel,
仲有Nautica同埋Polo.....

不過,估唔到竟然響Polo Jeans到撞到女友,仲有biii~biii~。
跟住一齊行,真係好開心呢。
最後佢地個個有收獲,
但係自己因為無錢再加上wishlist上的兩件衫都睇唔中/太貴,
結果係無買到。

唔知幾時先減價,俾我可以買件衫呢....

估唔到我地今日又撞過衫喇....hehehe~

Hong Kong Politics完左之後,
我同女友加KayKay同埋Thomas一齊飲茶,
傾左好多計,好開心呢。
不過估唔到可以響Swire撞到咁多人。
睇下幾時再可以飲下茶先。

係喎,唔記得左自己同女友去左剪頭髮tim.....=_="

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)