13.11.04

(好~~今日開始又轉色!!因為我太掛住呀prada wallet了~~)

以前做某forum既版主,最後發現俾人出賣,俾某人落井下石.
呢件事教我做人唔好同d無關痛癢既二打六一般見識...今日岩哂

從來都鍾意聽concert version既歌遠多於album version,
因為除左聽得出歌手既演唱真彰,仲多數用鋼琴/keyboard做主伴奏樂器,往往比起album version既編曲清澈好多.所以聽concert version聽得多,識得拎chord快d;隨心做jam歌既編曲,手到拿來.

current music: Medley - 透視,遇見,我願意,約定,暗湧@古巨基拉闊演唱會
評分:4.7/5

作為keyboard伴奏medley,稀有地,呢隻歌最吸引我既,反而係基仔把靚聲.
基仔既拉闊唱功公認為勁,當然有資格向難度挑戰.
呢隻medley,王菲同燕姿既歌,都係出名難唱,
感情方面4隻歌好有意思.由尋覓,猜心,暗戀,約定,思念,到面對現實而結束,為之戀愛的一個cycle,當然要求歌手唱出強烈的感染力.
基仔handle得勁好呀!!!4隻歌表現好穩定,尤以約定連住暗湧,氣氛由情意綿綿既思念,變得急轉直下透不過氣既對比,做得好靚喵!!

如果真係要彈美中不足之處,相信會係遇見既高音位薄左少少,唔夠氣.

今晚我要自己煮dinner
我煮左green tea soba with asparagus and turkey breast
估唔到$13.9/400g/4人分量既日本綠茶面,都可以一開封就有好濃郁既茶味飄入我既鼻!!!!!!仲要好好味~~
當埋係下星期五煮俾你食既rehearsal~岩哂~~喵!!!


Dec 13 MON
2:30 pm - 4:45 pm (20 minutes reading time included)
LLAW3010
Business associations

Dec 18 SAT
9:30 am - 11:30 am
POLI0020
Hong Kong politics

2:30 pm - 5:45 pm (15 minutes reading time included)
LLAW3042
Planning and environmental law


咩野事呀~~考全日??有冇病呀~!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)