7.11.04

我一向最愛聽日本r&b, 任何一個既唱功都係好勁的說!!!!!!!!!
自從有一排o係新巴電視播一隻叫"believe"既日本男歌手mtv, 覺得佢唱得勁好!!!

佢把聲好厚,但係上假聲上得好輕鬆好靚!!!同chemistry有得揮!!!
原來佢叫光永亮太. 原來又係全能唱作人一個,係岩岩舊年先出道的新人.

禽日o係海港城見到佢既album呀~原來只係1/9出左的...等我遲d番信和買.
我dl左佢既出道歌<>,真係好好聽!!!!!
佢把聲唔係chemistry or 平井堅既清脆聲底,反而係厚得離有d沙,好似hikki果一類,係天生r&b既聲音.聽落仲發現佢把聲爆似玉置浩二唔該!!!!!!!!!!!!!!!!!
外表呀...有性格lor~型型地呀~~
有一張single,佢o係度笑,影到佢3/7面98%似...ivan~~!?

仲要係衣著都係佢既style~~~~!?!?!?!?!? 痴線~~點可能咁似架...@O@
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
上水新發街323機鋪,前日又出事喇!有人尋仇斬人!! >~<
都話323 e家比起競技仲黑仲多事...上水機鋪真係點手痕都唔可以入去架啦!!!!!
都係同你去水街超霸打頭d最好~!!^.^
不過e家我既右腳仲係跛腳狀態,有排都冇得打頭d...

原來我真係漏左ring o係shuttle~~ @O@我無意中發現到的...好在失而復得...真係要用個番士多啤梨盒載住佢,唔好再insanely周圍放了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)